Skoči na glavno vsebino

RAZVIJANJE OTROKOVIH VEŠČIN OD VRTCA DO ŠOLE

  • IZHODIŠČE ZA PROJEKT
    Razvoj veščin predšolskega otroka v vrtcu je ključen za razvoj in pripravo otroka na nadaljnje izobraževanje.Predšolski kurikulum ima več globalnih ciljev, ki so namenjeni spodbujanju različnih področij otrokovega razvoja. Ker želimo otrokom od vstopa v vrtec do vstopa v šolo, omogočiti zadovoljiv razvoj veščin na vseh področjih, bomo k temu pristopili celostno in se projektu pridružili vsi oddelki našega vrtca skupaj. Projekt bomo po posameznih oddelkih izvedli z dobrim načrtovanjem in upoštevanjem individualnih potreb otrok ter jih s primernim pristopom in raznolikim dejavnostmi, pripravili na izzive, ki jih čakajo v šolskem okoljuin nadaljnjem življenju.
  • VIZIJA PROJEKTA
    Vpliv vrtca pri razvoju veščin v predšolskem obdobju ima močan pomen. Namen projekta je, da pri
    načrtovanih dejavnosti in ciljih iz vseh področjih Kurikuluma upoštevamo, da se otroci najbolj optimalno
    razvijajo v okolju, kjer se počutijo varno in sprejeto. Pri tem moramo ves čas upoštevati individualne razlike
    otrok in njihovo stopnjo razvoja. In ker je otrokova naravna in primarna potreba igra, je načrtovanje in izvedba dejavnosti skozi igro pri tem ključnega pomena. Ker želimo, da je vrtec prostor, kje otroci zadovoljujejo svoje elementarne življenjske, čustvene in intelektualne potrebe, je potrebno za obogatitev razvoja otrokovih veščin pri načrtovanju dejavnosti izhajati iz otrok samih. Za optimalen razvoj otroka v predšolskem obdobju, ne smemo prehitevati otrokovega razvoja, zato načrtovane dejavnosti, ne smejo biti namenjene zgolj pripravi predšolskega otroka na šolo. Pri načrtovanju, izvedbi in evalvaciji dejavnosti v okviru projekta, upoštevamo tudi, da poleg dodatne spodbude, za razvoj veščin, kjer imajo posamezni otroci težave, opazimo in spodbujamo tudi močna področja posameznih otrok, ki lahko kažejo nadarjenost na določenih področjih.
  • CILJ PROJEKTA:
    Razvoj veščin predšolskega otroka v vrtcu za razvoj in pripravo otroka na nadaljnjo izobraževanje
  • NAČRTOVANJE DEJAVNOSTI
    V okviru projekta, se bomo osredotočili na pet osnovnih veščin, ki jih morajo otroci usvojiti v času od vstopa v vrtec do vstopa v šolo. Pri tem bomo upoštevali individualne razlike, starost otrok in pomembne razvojne mejnike v posameznih razvojnih obdobjih.
    – Samostojnost (pri oblačenju in obuvanju, stranišču).
    – Pravilna izgovorjava glasov.
    – Pravilna drža pisala – razvoj fine motorike.
    – Motorične veščine.
  • AKTIVNI UDELEŽENCI
  • Vzgojitelj, pomočnik vzgojitelja.
  • Starši.
  • Svetovalna služba OŠ Brezno-Podvelka.
  • Učitelji – prva triada OŠ Brezno-Podvelka.
  • Vodstvo vrtca in OŠ Brezno-Podvelka
Dostopnost